26 Ocak 2016 Salı

V3 MEGATURBO 5500 VERDE


Hızlı, Sıcak ve Güçlü. Ventoso V3 MegaTurbo5500 2400 watt profesyonel fön makinesi.
Benim saçlarım aşırı kalın telli. Dolayısıyla kurutmada hep sorun yaşıyordum o yüzden bu makina benim için iyi oldu. Artık rahatlıkla kısa sürede kurutabiliyorum saçımı. Ağırlığı bu tarz makinalar için gayet normal ve bu konuda sorun yaşamıyorum bir ayrdır kullanıyorum. Soğuk üfleme düğmesini pek fazla kullanmıyorum ama çok güzel yapılmış. Hızlı kurutması fazlasıyla yeterli ve kuafördeki gibi fön çekilebiliyor.. Kablosu benim için uzun ama aynı zamanda büyük rahatlık. Bu fiyata iyi bir alışveriş oldu. Almadan önce müşteri hizmetlerini arayarak tarzlarını kontrol ettim. Çok ilgililer. Bir sorun yaşarsam hemen çözeceklerini ve ilgileneceklerini anladım. Şimdiye kadar bir sorun yaşamadım. Hepsiburada garantisiyle hızlıca ulaştı. Almak isteyenlere önerebileceğim kalitede bir makine ki kuaförümde de gördüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder